Medewerker – Resource Office | HR administratief

Debt Collector – Debiteurenbeheerder
juni 6, 2018
Financieel administratief medewerker – Utrecht – 36 uur
augustus 2, 2018

Medewerker – Resource Office | HR administratief
Utrecht
40 uur

IT Vendor Management binnen de bank IT COO is onderdeel van de afdeling Infrastructure. IT Vendor Management vormt de brug tussen IT COO en haar externe partners en zorgt voor stevige grip op de I(C)T-leveranciers van de bank. IT Vendor Management bestaat uit in totaal 30 medewerkers, hiervan zijn 4 medewerkers werkzaam binnen het team Resource Office.
Het Resource Office ontzorgt en ondersteunt het management binnen IT COO bij de inhuur van externe medewerkers van A tot Z met gerichte focus en prioriteitstelling.

Wie ben jij en wat neem je mee?

– Je hebt een afgeronde HBO opleiding
– Beschikt over minimaal 3 jaar werkervaring in een vergelijkbare (HR) administratieve functie
– Kennis en ervaring van wet,-en regelgeving (Wet DBA, WAADI, WAS)
– Kennis en ervaring met de instroom-, doorstroom- en uitstroomprocessen
– Kennis en ervaring IAM keten en processen
– Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift

Weet jij daarnaast hoofd,-en bijzaken van elkaar te scheiden, sta je voor kwaliteit, ben je communicatief sterk, secuur en heb je oog voor detail? Ben je flexibel en gaat het stellen van prioriteiten je makkelijk af? Ben je stressbestendig en weet je het overzicht en je hoofd koel te houden in tijden van hectiek? Dan nodigen wij je uit om te reageren.

Je functie

In de functie van medewerker Resource Office bij het Resource Office draag je bij aan het adequaat inzetten van gekwalificeerde externe resources binnen afgesproken tijdslijnen. Je zorgt ervoor dat de tot stand gekomen matches met betrekking tot inhuur van medewerkers tussen projecten en onze (strategische) partners nauwkeurig worden vastgelegd in de ondersteunende systemen. Hiertoe behoort het opnemen in de administratie en het faciliteren van de medewerkers zodat zij toegang krijgen tot de systemen van de bank. Tevens beantwoord je zelfstandig, per telefoon en per mail, de dagelijkse vragen van medewerkers en opdrachtgevers. Je zorgt ervoor dat informatie in de systemen up to date blijft. Je rapporteert en signaleert knelpunten aan de Coördinator Resource Office. Je draagt bij aan en ben je alert op de klanttevredenheid van zowel de interne en externe klanten. In deze functie wordt van je verwacht dat je actief bijdraagt aan het verbeteren en optimaliseren van de ondersteunende processen.

Het Resource Office is de afdeling die zorgt voor de administratieve processen rondom het contracteren en faciliteren van de externe medewerkers binnen IT COO. Verzoeken voor nieuwe inhuur worden door de inhurende managers, aangeleverd bij het Resource Office. Het Resource Office toetst welke contractvoorwaarden van toepassing zijn en zorgt ervoor dat de aanvraag wordt uitgezet bij de juiste gecontacteerde leverancier. Het Resource Office is de schakel tussen de interne klant, de leverancier(s) en de Vendor,-en contractmanagers.
Het RO zorgt er ook voor dat de (nieuwe) medewerker faciliteiten, toegang en overige autorisaties krijgt. Hierbij wordt gebruik gemaakt van de bestaande systemen (o.a. Clearquest, Fieldglass, Clarity, SAP). Maandelijks verzorgt het Resource Office de contractverlengingen of -beëindigingen op verzoek van de inhurende managers. Hierbij ziet het Resource Office erop toe dat de verkregen faciliteiten, toegang, e.d. ook worden verlengd dan wel worden beëindigd. Werken bij het Resource Office betekent een dynamische werkomgeving, waarbij geen dag hetzelfde is en waarbij je continue bezig bent met het ontzorgen van je klant.

Reageren of meer informatie?

Neem contact met ons op via recruitment@bp-bankingfinance.nl of via 026-7999099.
Je kunt reageren tot en met 6 augustus 2018.