HR medewerker Binnendienst – Heerlen –36 uur

Matching Officer – Eindhoven – 32-36 uur
maart 8, 2018
Support Officer (/Intern Accountmanager) Grootbedrijfteam – Rotterdam –36 uur
april 13, 2018

HR medewerker binnendienst
Heerlen
36 uur

HR medewerker Binnendienst
accurate en zelfstandige ondersteuner
Kennis en ervaring van Rabobank en/of Obvion toepassingen is een pré
Duur: minimaal 3 maanden
Fulltime: voorkeur voor 36-40 uur

 

Wie ben jij en wat neem je mee?

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste collega, die bereid is de mouwen op te stropen en graag op een HR afdeling aan de slag gaat. Accuratesse, een dienstverlenende houding en het nemen van initiatief zijn een van de belangrijkste eigenschappen die passen bij deze functie. Ook ben jij iemand die afmaakt waar je aan begint en hou je gedurende de werkzaamheden in de gaten of de zogenaamde PDCA-cyclus wordt afgerond. Uiteraard ben je integer en weet je goed om te gaan met vertrouwelijke gegevens. Onze voorkeur gaat uit naar iemand met een afgeronde Hbo-opleiding, bij voorkeur richting P&A of PBM met enkele jaren werkervaring in een HR omging.
Onze klanten de beste woonplek? Jij de beste werkplek?
Jazeker! Dat is waar we in ieder geval naar streven. Het betreft een tijdelijke functie voor minimaal 36 uur per week tot circa 1 augustus 2018.

 

Je functie

In deze functie ben je het aanspreekpunt van de afdeling, ons visitekaartje. Je staat je collega’s vanuit de business te woord en probeert ze te helpen bij al hun vragen. Als HR medewerker ben je vooral bezig met diverse operationele en ondersteunende werkzaamheden voor zowel de binnendienst als het Recruitment Center (RC). Denk hierbij aan het bijhouden van de centrale mailbox van HR en het RC, administratieve werkzaamheden rondom in- door- en uitstroom en arbeidsvoorwaardelijke regelingen. Daarnaast hoort tevens archiefwerk en de ondersteuning bij de implementatie van het nieuwe LMS tot jouw werkzaamheden. Samen met je collega’s van de binnendienst plannen en verdelen jullie de overige werkzaamheden en stemmen jullie regelmatig zaken af.

Reageren of meer informatie?

Neem contact met ons op via recruitment@bp-bankingfinance.nl of via 026-7999099.
Je kunt reageren tot en met 13 maart 2018.