Corporate Support Officer – Utrecht – 30-36 uur

Aantal werklozen daalde met 101.000 mensen in 2017
februari 15, 2018
Matching Officer – Eindhoven – 32-36 uur
maart 8, 2018

Corporate Support Officer
Utrecht
30-36 uur

Voor een relatie zijn wij op zoek naar een klantgerichte teamplayer die het leuk vindt om te werken in de financiële sector.

Wie ben jij?

Als 1e lijn E-Commerce medewerker bij Corporate Support (CS) ben je het eerste aanspreekpunt voor (klein-) zakelijke klanten die gebruik maken van de producten binnen E-commerce. Je beantwoordt vragen per telefoon, e-mail en chat die vooral technisch en functioneel van aard zijn. Binnen E-commerce ondersteun je de volgende producten: Rabo Omnikassa (online kassa, Smartpin en PinBox) en iDEAL Professional. Zie voor meer informatie voor Rabo Omnikassa: www.rabobank.nl/omnikassa.

Naast het beantwoorden van vragen wordt ook actieve betrokkenheid gevraagd om de producten en onze dienstverlenging te verbeteren. Persoonlijke ontwikkeling krijgt dan ook binnen ons team veel aandacht. Er wordt training en coaching geboden ten behoeve van de klantgesprekken en op het verbeterpotentieel van de producten en de dienstverlening.

Wat neem jij mee?

  • Opleiding/ Werk- en denkniveau: MBO (3-5 jaar werkervaring), HBO (geen werkervaring)
  • Communicatieve vaardigheden, flexibiliteit en kan goed samenwerken met collega’s.
  • Je hebt een klantgerichte houding, je wilt hen op de best mogelijke manier helpen
  • Teamplayer die denkt in kansen.
  • Hulpvaardig en hebt een hands-on mentaliteit.
  • Bezig om de klant optimaal te bedienen, daarnaast over sterk analytisch vermogen en ben je communicatief sterk
  • Je bent flexibel in werktijden

Je functie

Je functie is dynamisch; je hebt veel contact met je collega’s uit andere accountteams en andere organisatieonderdelen, met specialisten en uiteraard met klanten. Je weet hoe de klant online zijn dienstverlening kan regelgenen en helpt hem hierin op weg en stimuleert hem om hiervan gebruik te maken.

De afdeling

Corporate Support 1e lijn, valt onder Transactiebankieren en Cash Management Operations en bestaat uit ongeveer 30-35 enthousiaste medewerkers (28 FTE). Op de afdeling is collegialiteit belangrijk en werken we samen aan een open en eerlijke cultuur waarin ruimte is voor feedback. Wij geloven namelijk dat een positieve cultuur doorwerkt in het behalen van de 9+ klantbeleving.

Het leveren van Excellente Service vormt het uitgangspunt voor de dienstverlening van de supportdesk, dit in nauwe samenwerking met de keten.

Het bedrijf

Onze relatie is een coöperatieve bank met stevige wortels in de lokale samenleving. Ze zijn waar hun klanten zijn. Door kennisdeling en samenwerken willen zij, als financiële partner, waarde toevoegen voor hun klanten en leden.

Reageren of meer informatie?

Neem contact met ons op via recruitment@bp-bankingfinance.nl of via 026-7999099.
Je kunt reageren tot en met 13 maart 2018.