Adviseur Klantenservice Particulieren – Heel Nederland – 32-36 uur

Adviseur Klantenservice Bedrijven – Heel Nederland – 32-36 uur
februari 15, 2018
Assistent Accountmanager MKB B – Heel Nederland – 32-36 uur
februari 15, 2018

Adviseur Klantenservice Particulieren
Heel Nederland
32-36 uur

Voor een relatie zijn wij op zoek naar startende adviseurs die kunnen multitasken en blij worden van veel klantcontact met ondernemers. Als Adviseur Klantenservice Particulieren word je gefaciliteerd in je ontwikkeling. Een mooie start van jouw loopbaan, pak jij deze kans?

Wat ga je doen?

Je start met een prachtig opleidingstraject, waarin jij je ontwikkelt tot Adviseur Klantenservice Particulieren. Gedurende drie weken krijg je vakinhoudelijke- en competentietrainingen. Hiermee leg je een goede basis, waarna je start met het ‘learning on the job’- traject. Je wordt door je teamcoach gecoacht en door ervaren collega’s begeleid zodat jij kan uitgroeien tot een 9+ adviseur.

Wat neem jij mee?

  • Een MBO niveau 4 diploma
  • Een WFT Basis diploma vòòr het selectiegesprek
  • 1-3 jaar ervaring in een dienstverlenende (bij)baan is een pré
  • De drive om WFT Schade particulieren binnen drie maanden na indiensttreding te halen
  • De volgende competenties: samenwerken, communicatief vaardig, resultaat gericht, lef, een proactieve- en dienstverlenende houding.

Je functie

Als adviseur ben jij de ogen en oren van de bank en sta je continue, via telefoon, chat en e-mail, in contact met de Particuliere klant. Je stelt de juiste vragen en vraagt waar nodig door, zodat je snel samen met de klant helder hebt welke informatie of ondersteuning er precies nodig is. Je adviseert klanten proactief, je pikt signalen op en zet graag een stapje extra. Bij complexe zaken kun je rekenen op collega’s met specialistische kennis. Je vraagt actief om feedback om je te kunnen blijven ontwikkelen en komt zelf met verbetervoorstellen.

De afdeling

De afdeling is de plaats waar alle particuliere klanten via verschillende kanalen terecht kunnen voor hun dagelijkse bankzaken. Je beantwoord de vragen van de klanten via de telefoon, e-mail en chat. Het streven van de afdeling is dat de klanten zelfverzekerd financiële keuzes kunnen maken en er daarbij nooit alleen voor staan. Of het nu gaat om de dagelijkse bankzaken of op belangrijke momenten in het leven van de klant.

Het bedrijf

Onze relatie is een coöperatieve bank met stevige wortels in de lokale samenleving.

Reageren of meer informatie?

Neem contact met ons op via recruitment@bp-bankingfinance.nl of via 026-7999099.