Adviseur Klantenservice Bedrijven – Heel Nederland – 32-36 uur

Adviseur Particulieren Bank – Heel Nederland – 32-36 uur
februari 5, 2018
Adviseur Klantenservice Particulieren – Heel Nederland – 32-36 uur
februari 15, 2018

Adviseur Klantenservice Bedrijven
Heel Nederland
32-36 uur

Voor een relatie zijn wij op zoek naar startende adviseurs die kunnen multitasken en blij worden van veel klantcontact met ondernemers. Als Adviseur Klantenservice Bedrijven word je gefaciliteerd in je ontwikkeling. Een mooie start van jouw loopbaan, pak jij deze kans?

Wat ga je doen?

Je start met een prachtig opleidingstraject, waarin jij je ontwikkelt tot Adviseur Klantenservice Bedrijven. Gedurende vijf weken krijg je vakinhoudelijke- en competentietrainingen. Hiermee leg je een goede basis, waarna je start met het ‘learning on the job’- traject dat de eerste zes maanden veel investering vraagt. Je wordt door je teamcoach gecoacht en door ervaren collega’s begeleid zodat jij kan uitgroeien tot een 9+ adviseur.

Wat neem jij mee?

  • Een MBO niveau 4 diploma
  • Een WFT Basis diploma vòòr het selectiegesprek
  • 1-3 jaar ervaring in een dienstverlenende (bij)baan is een pré
  • De drive om WFT Schade particulieren binnen drie maanden en WFT Schade Zakelijk binnen zes maanden na indiensttreding te halen
  • De volgende competenties: samenwerken, communicatief vaardig, resultaat gericht, lef, een proactieve- en dienstverlenende houding.

Je functie

Als adviseur spreek je de taal van de ondernemer en weet je hoe je verbinding maakt met verschillende klanten. Je hebt kennis van zakelijke rechtsvormen en structuren van ondernemingen. Je stelt de juiste vragen en vraagt waar nodig door, zodat je snel samen met de klant helder hebt welke informatie of ondersteuning er precies nodig is. Je adviseert klanten proactief over bankzaken zodat onze klanten zich volledig kunnen richten op ondernemen. Je hebt brede kennis van de financiële producten en diensten. Bij complexe zaken kun je rekenen op collega’s met specialistische kennis. Je vraagt actief om feedback om je te kunnen blijven ontwikkelen en komt zelf met verbetervoorstellen.

De afdeling

De afdeling is de plaats waar alle zakelijke klanten via verschillende kanalen terecht kunnen voor hun dagelijkse bankzaken. Je beantwoord de vragen van de klanten via de telefoon, e-mail en chat.

Het bedrijf

Onze relatie is een coöperatieve bank met stevige wortels in de lokale samenleving. De doelstelling van de organisatie is zorgen voor een 9+ klantbeleving door gewone dingen “buitengewoon” goed te doen.

Reageren of meer informatie?

Neem contact met ons op via recruitment@bp-bankingfinance.nl of via 026-7999099.